Úkolem palivových filtrů je zabránit nečistotám o velikosti 5 až 10 mikronů v palivu proniknout do palivového systému. Do palivové nádrže mohou vniknout během tankování a mohou se také uvolňovat ze dna nádrže.
Dnešní palivové filtry umožňují karburátorům, vstřikovacím čerpadlům a vstřikovačům paliva posunout výkon motoru zase o kus dál.
Čisté palivo filtrované palivovými filtry je nezbytné pro efektivní provoz dnešních spalovacích motorů. Palivo je dopravováno z nádrže, přes palivový filtr a palivové čerpadlo přímo do vstřikovacího zařízení, příp. do karburátoru. Nečistoty v palivu můžou vést u moderních palivových soustav až ke zvýšenému opotřebení.
Jak často měnit palivový filtr?
V nejhorším případě může dojít k úplnému selhání vstřikovací soustavy a poškození motoru. Palivový filtr byste proto měli měnit minimálně jednou za 2 roky.
Kvalitní nábytek z masivního dřeva a doplňky do domácnosti. Obuv Scholl přímo z centrálního skladu Kompletní zemní práce provádíme vlastními stroji.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace